Deadline Jaarprijs Voedingscentrum bekend

attachment-001_food-image-VLS7118I01

DEN HAAG - Bedrijven die de Jaarprijs van het Voedingscentrum willen winnen, kunnen tot 4 september hun product inschrijven.

DEN HAAG - Bedrijven die de Jaarprijs van het Voedingscentrum willen winnen, kunnen tot 4 september hun product inschrijven.


Het is de dertiende keer dat het Voedingscentrum de prijs uitschrijft voor producten die bijdragen aan een gezonder eetpatroon.


Voorwaarde is dat de producten tussen 1 januari 2008 en 30 september 2009 op de markt zijn gezet en dat deze voorzien zijn van een voedingswaardedeclaratie.


AH winnaar 2008

Het Voedingscentrum zal op 17 november de winnaar van 2009 bekend maken.


Eerdere winnaars van de prijs zijn onder meer AH verse soep compleet van Albert Heijn (2008), Fridéale van Aviko (2006) en Fruit2day van Hero (2004).


Meld uw product aan


Lees ook:

Kant-en-klaar groeit ondanks ongezond imago (30 oktober 2008)


Bekijk ons nieuwsoverzicht voor:

Alle artikelen over het Voedingscentrum

Lees ook
Wakker Dier: ‘Concurrenten geven kip meer ruimte dan Albert Heijn’

Wakker Dier: ‘Concurrenten geven kip meer ruimte dan Albert Heijn’

Veel merken en bedrijven geven hun kip meer ruimte dan de AH kip krijgt bij Albert Heijn. Dit laat Wakker Dier consumenten vanaf vandaag weten in een nieuwe radiocampagne. ‘Albert Heijn weigert om zijn AH kip meer ruimte te geven. De Zaanse multinational is links en rechts ingehaald door andere merken’, aldus Anne Hilhorst van Wakker Dier.Volgens Anne...

Half vlees-half groentelijn FiftyFifty in vleesschap AH

Half vlees-half groentelijn FiftyFifty in vleesschap AH

FiftyFifty is een geheel nieuwe hybride lijn van Jan Zandbergen: vijftig procent vlees en vijftig procent groente. Vanaf januari 2020 zijn de producten verkrijgbaar bij Albert Heijn. De producten liggen in het vleesschap.FiftyFifty ligt met opzet niet bij de vleesvervangers, wat direct de bijzondere positie van het merk aangeeft. De lijn van FiftyFifty...

Nieuwe radiospot: 'AH kip slechter af dan Jumbo kip'

Nieuwe radiospot: 'AH kip slechter af dan Jumbo kip'

Wakker Dier is met een nieuwe radiocommercial gestart, die consumenten laat weten dat de AH kip een slechter leven heeft dan de standaardkip van Jumbo. Zo krijgt die kip bij Jumbo meer ruimte. ‘Jumbo doet wat volgens Albert Heijn niet mogelijk is’, zegt Anne Hilhorst van Wakker Dier.De dierenwelzijnsorganisatie roept de consument sinds deze zomer op...