Deadline Jaarprijs Voedingscentrum bekend

attachment-001_food-image-VLS7118I01

DEN HAAG - Bedrijven die de Jaarprijs van het Voedingscentrum willen winnen, kunnen tot 4 september hun product inschrijven.

DEN HAAG - Bedrijven die de Jaarprijs van het Voedingscentrum willen winnen, kunnen tot 4 september hun product inschrijven.


Het is de dertiende keer dat het Voedingscentrum de prijs uitschrijft voor producten die bijdragen aan een gezonder eetpatroon.


Voorwaarde is dat de producten tussen 1 januari 2008 en 30 september 2009 op de markt zijn gezet en dat deze voorzien zijn van een voedingswaardedeclaratie.


AH winnaar 2008

Het Voedingscentrum zal op 17 november de winnaar van 2009 bekend maken.


Eerdere winnaars van de prijs zijn onder meer AH verse soep compleet van Albert Heijn (2008), Fridéale van Aviko (2006) en Fruit2day van Hero (2004).


Meld uw product aan


Lees ook:

Kant-en-klaar groeit ondanks ongezond imago (30 oktober 2008)


Bekijk ons nieuwsoverzicht voor:

Alle artikelen over het Voedingscentrum

Lees ook
Wakker Dier strijdt via krant tegen AH-kip

Wakker Dier strijdt via krant tegen AH-kip

Wakker Dier richt zijn pijlen via landelijke kranten weer op Albert Heijn die volgens de actiegroep te weinig let op het welzijn van de AH-kip.‘Kipburgers van Albert Heijn goedkoper dan maïs? Dan weet je één ding zeker: die kip heeft een rotleven gehad. Pik het niet langer en skip de AH-kip’, zo valt er vandaag te lezen in NRC Handelsblad, NRC Next...

Keurslagerij Schreiber verhuist naar Leeuwarden

Keurslagerij Schreiber verhuist naar Leeuwarden

Keurslager Schreiber in Sint Annaparochie verhuist naar Leeuwarden. Vorige week zaterdag was de winkel in het Friese dorp voor het laatst open. Morgen worden de deuren in Leeuwarden geopend. Een grote stap voor het familiebedrijf, dat al sinds 1800 bestaat, en vooral een groot avontuur, zo schrijft de Bildtse Post.Voor de trouwe klanten is het wel even...

Reclamecommissie: AH-reclame kip is misleidend

Reclamecommissie: AH-reclame kip is misleidend

Albert Heijn past de verpakking van zijn reguliere kip aan na een klacht van Wakker Dier bij de Reclame Code Commissie (RCC). De RCC oordeelt dat AH zijn klanten misleidt met de claim ‘Een vitaler ras met meer ruimte’.De RCC oordeelt na de klacht van Wakker Dier dat Albert Heijn zijn klanten misleidt met de claim ‘Een vitaler ras met meer ruimte’,...