AVO breidt Lafiness marinades uit

attachment-001_food-image-1266086

AVO heeft het assortiment Lafiness olie marinades uitgebreid met 4 nieuwe smaakrichtingen, die zijn samengesteld uit hoogwaardige grondstoffen.

Fijne marinade-composities met het predikaat  Lafiness-Premium  verrijken het BBQ seizoen meldt AVO.  Dat kan deze zomer met Mediterrane Kruiden, 4-Peper, Roasted Jalapeno en Truffel. Het gaat hier om selectief gekozen kruiden en specerijen, koudgeperste koolzaadolie met waardevolle Omega 3 vetzuren en hoogwaardig zeezout. Michael Kolenbrander van AVO: ‘Ze garanderen een smaakbeleving van het hoogste niveau. De eenvoudig op het vlees aangebrachte Lafiness Premium oliemarinades geven aan alle vleesspecialiteiten een glans en zorgen ervoor dat de vleessappen behouden blijven. De grillprodukten blijven bij het garen zacht en sappig. De Lafiness Premium marinades worden geleverd in een nieuwe 4kg-verpakking.'


Nog tot en met 31 juli 2013 biedt AVO een Introductie-pakket aan om een succesvol BBQ seizoen te starten met 4 emmers van de nieuwe Lafiness Premium oliemarinades, compleet met 16 creatieve recepten. Voor meer informatie: 0180-531 141

Lees ook
Zoektocht naar de beste BBQ slager

Zoektocht naar de beste BBQ slager

Stichting Nationale BBQ weken gaat op zoek naar de beste BBQ slager. Hiermee wll de stichting slagers die het concept BBQ op een verrassende wijze invulling geven, ondersteunen. Aanmelden kan tot en met 15 januari 2022.

Decemberaanbod gebruikte MULTIVAC-machines

Decemberaanbod gebruikte MULTIVAC-machines

Heeft u op zeer korte termijn een traysealer, dieptrekker of portioneermachine nodig? Geen tijd om maanden te wachten op levering? MULTIVAC kan snel schakelen en biedt naast splinternieuwe verpakkings- en verwerkingsmachines ook gebruikte machines uit voorraad te koop en te huur aan.

Packaging Innovations ‘pakt door’ richting de toekomst

Packaging Innovations ‘pakt door’ richting de toekomst

Packaging Innovations is terug: 17 en 18 november 2021 stond Taets in Zaandam in het teken van (consumenten)verpakkingen. Rowdy van den Nieuwenhuizen, Head of Marcom en Content bij Easyfairs: “We hebben als organisatie echt enorm genoten bij het zien van de gesprekken die onze exposanten, partners en bezoekers met elkaar hadden. Daarnaast waren wij...