Ad van Geloven presenteert lasagnesnack

attachment-001_food-image-VLS2997I01

AMSTERDAM - Ad van Geloven introduceert op de Horecava de lasagnesnack Lazzagni.

AMSTERDAM - Ad van Geloven introduceert op de Horecava de lasagnesnack Lazzagni.

Ad van Geloven wilde met Lazzagni, dat qua uiterlijk wel wat weg heeft van een hoekige kroket, iets geheel nieuws op de markt brengen. 'Snacks zijn redelijk traditioneel, maar iedereen kent wel lasagne en ook gepaneerde producten', licht productmanager Chantal de Hond (zie foto) van Ad van Geloven toe.

Het gepaneerde product bestaat uit rundergehakt met een soort tagliatelle. 'De bruine en oranje korreltjes van de paneer zie je ook na het frituren. Dat geeft een Italiaanse uitstraling', aldus De Hond.

De snack werd in oktober al voorzichtig gepresenteerd tijdens een regionale horecabeurs in Brabant. Toen kwam het product ook op de markt. Lazzagni is verkrijgbaar in cafetaria's en wordt ook aangeboden in de catering. Ad van Geloven houdt foodservice en retail gescheiden en er zijn dan ook geen plannen het product in het schap van de supermarkt te leggen.

Saté

Ad van Geloven presenteerde bovendien Party Time: vier soorten saté met de smaken gewoon, knoflook, tikka en hot curry in één verpakking.

De satéetjes kunnen worden bereid in zowel de frituur, als de oven en de magnetron. 'Op veel locaties beschikken mensen niet over een frituur. Met de oven of de magnetron kunnen ze het product toch klaarmaken', aldus de product manager.

Lees ook:

Ruig vestigt aandacht op wild (9 januari 2007)

Kijk in ons nieuwsoverzicht voor:

Alle berichten over de Horecava

Alle berichten over Ad van Geloven

Meer over
Lees ook
Haarsma Foodimpuls viert 50-jarig bestaan met vijftig weken actie

Haarsma Foodimpuls viert 50-jarig bestaan met vijftig weken actie

Haarsma Foodimpuls bestaat vijftig jaar. De leverancier van een breed assortiment vers vlees, kip, wild & gevogelte en maaltijden, diepgevroren producten, kruiden, sauzen & marinades, non-food en schoonmaakartikelen viert dit jubileum met een actie die vijftig weken duurt.'In 1965 startte vader Frien Haarsma samen met moeder Hennie Haarsma in de garage...

Beusmeat in Leek sluit

Beusmeat in Leek sluit

De bedrijfsactiviteiten van Beusmeat in Leek worden stopgezet. De geplande datum voor het beëindigen van de activiteiten is 1 juli 2015. Vanochtend heeft het management van de Wellink Group de ondernemingsraad en het personeel van Beusmeat geïnformeerd.Het verwerkingsbedrijf van varkenskoppen kampt al meer dan een jaar met forse verliezen na het wegvallen...

Prijs biologisch varkensvlees stijgt met 30 cent per kilo

Prijs biologisch varkensvlees stijgt met 30 cent per kilo

Het afgelopen half jaar is de prijs voor biologisch varkensvlees met 30 cent per kilo gestegen, aldus Albert Roozendaal, salesmanager van Commandeur Ekovlees. Volgens Roozendaal is dit het gevolg van het feit dat de vraag groter is dan het aanbod.De afgelopen maanden is, volgens Roozendaal, de vraag naar biologisch varkensvlees door een aantal grote...