Ad van Geloven presenteert lasagnesnack

attachment-001_food-image-VLS2997I01

AMSTERDAM - Ad van Geloven introduceert op de Horecava de lasagnesnack Lazzagni.

AMSTERDAM - Ad van Geloven introduceert op de Horecava de lasagnesnack Lazzagni.

Ad van Geloven wilde met Lazzagni, dat qua uiterlijk wel wat weg heeft van een hoekige kroket, iets geheel nieuws op de markt brengen. 'Snacks zijn redelijk traditioneel, maar iedereen kent wel lasagne en ook gepaneerde producten', licht productmanager Chantal de Hond (zie foto) van Ad van Geloven toe.

Het gepaneerde product bestaat uit rundergehakt met een soort tagliatelle. 'De bruine en oranje korreltjes van de paneer zie je ook na het frituren. Dat geeft een Italiaanse uitstraling', aldus De Hond.

De snack werd in oktober al voorzichtig gepresenteerd tijdens een regionale horecabeurs in Brabant. Toen kwam het product ook op de markt. Lazzagni is verkrijgbaar in cafetaria's en wordt ook aangeboden in de catering. Ad van Geloven houdt foodservice en retail gescheiden en er zijn dan ook geen plannen het product in het schap van de supermarkt te leggen.

Saté

Ad van Geloven presenteerde bovendien Party Time: vier soorten saté met de smaken gewoon, knoflook, tikka en hot curry in één verpakking.

De satéetjes kunnen worden bereid in zowel de frituur, als de oven en de magnetron. 'Op veel locaties beschikken mensen niet over een frituur. Met de oven of de magnetron kunnen ze het product toch klaarmaken', aldus de product manager.

Lees ook:

Ruig vestigt aandacht op wild (9 januari 2007)

Kijk in ons nieuwsoverzicht voor:

Alle berichten over de Horecava

Alle berichten over Ad van Geloven

Meer over
Lees ook
Westvlees en Covalis bundelen varkensvleesactiviteiten

Westvlees en Covalis bundelen varkensvleesactiviteiten

De aandeelhouders van respectievelijk Westvlees en Covalis, hebben een kaderovereenkomst getekend waarmee ze hun varkensvleesactiviteiten laten samensmelten onder de naam Belgian Pork Group. De twee ondernemingen in de Belgische varkensvleessector slaan, mits de de Belgische Mededingingsautoriteit haar goedkeuring daaraan geeft, de handen ineen om hun...

Familiebedrijf Weidenaar introduceert Riperkrite Grillworst

Familiebedrijf Weidenaar introduceert Riperkrite Grillworst

Familiebedrijf Weidenaar introduceert Riperkrite Grillworst. Het jongste product uit de worstmakerij van Weidenaar, gemaakt met Riperkrite Tsiis, is als eerste verkrijgbaar bij Poiesz Supermarkten. 'Een logische stap als je bedenkt dat alle drie familiebedrijven in Friesland gevestigd zijn', aldus Weidenaar. Vanaf maandag 20 april zijn de grillworsten...

Marit van Egmond nieuwe directielid AH in topteam Agri & Food

Marit van Egmond nieuwe directielid AH in topteam Agri & Food

Het topteam van de Topsector Agri & Food is vanaf woensdag 1 april 2015 versterkt met Marit van Egmond, directeur Merchandising & Sourcing Vers in de directie van Albert Heijn. Ze geeft invulling aan de rol van de retail binnen de topsector Agri & Food en volgt daarmee de eerder dit jaar vertrokken Sander van der Laan op.Marit van Egmond is opgeleid...