Slager met Ster zal na drie succesvolle edities ook dit jaar een vervolg krijgen. Na de zomer kunnen ambachtelijke slagers weer een gooi doen naar de felbegeerde sterren. De organisatie van de verkiezing ligt dit jaar in handen van FOODBASE, de nieuwe naam van het NBC buiten de bakkerijsector.
Inmiddels is de sterrenverkiezing uitgerold binnen drie branches, de bakkerij, de slagerij en dit jaar doen ook de groentemannen mee. Om de identiteit en kwaliteit van de verkiezingen als geheel te borgen en te versterken, zal FOODBASE de regie gaan voeren over alle ‘met Ster’ formules. Voor Slager met Ster houdt dit in dat Vleesmagazine het stokje overdraagt aan FOODBASE.
Vleesmagazine blijft nauw betrokken
De afgelopen jaren heeft Vleesmagazine als initiator van Slager met Ster de verkiezing naar een hoog niveau gebracht. Volgens hoofdredacteur Marijke Buijs zal Vleesmagazine zeker betrokken blijven bij ‘Slager met Ster’. ‘Uiteraard blijven wij de verkiezing op de voet volgen. We blijven communiceren over de slagers die zich onderscheiden door uitzonderlijke prestaties op het gebied van kwaliteit, service, organisatie en klantgerichtheid. Zij bevorderen immers de kwaliteit en het imago van de totale ambachtelijke slagerijbranche.’
Deelnemen?
De inschrijving voor Slager met Ster zal binnen enkele weken aanvangen. Wilt u uw interesse nu al kenbaar maken? Stuur dan een mail naar info@slagermetster.nl.
NBC wordt FOODBASE
De afgelopen jaren heeft het NBC de stap van bakkerijsector naar versbreed gemaakt. Naast de sterrenverkiezing heeft NBC dat bijvoorbeeld gedaan op het gebied van lokaal marktonderzoek en hygiëne inspecties. Een naamswijziging is dan ook een logische volgende stap. FOODBASE helpt foodondernemers de volgende vakgebieden; voeding & gezondheid, voeding & veiligheid, marketing & positionering en communicatie & voorlichting.